KVG

Welkom in de manege waar DUPLA rijdt, te Barsingerhorn.
Op 16 april kwamen de dames Henny Ligthart en Alie van der Stoop van de KVG (KOM VOOR GEZELLIGHEID) uit t, Veld en Zijdewind naar DUPLA, om het spaarvarken te legen.
Door op de avonden het varken rond te laten gaan, hebben ze het mooie bedrag van € 74.00 euro opgehaald. Daar zijn wij van Dupla heel blij mee, de opbrengst kunnen we goed gebruiken voor de nieuwe veewagen, daarvoor onze HARTELIJKE DANK.
Om een indruk te krijgen van wat DUPLA doet kregen de dames een rondleiding.
De dames waren onder de indruk van de Snoezel ruimte en de Badkamer, tevens waren de menners aan het Huifbed rijden waardoor ze nu met eigen ogen konden zien hoe dat in zijn werk gaat. Het was voor iedereen een gezellige ontmoeting.

gezelligheidtveld