Freestyle

DUPLA ook goede doel bij NSGK

In Stal Westfrisia in Bovenkarspel wordt op 30 juli 2016 voor de 2e keer het evenement Freestyle 4 Charity georganiseerd.
De ruiters rijden voor een goed doel een kür op muziek.
Er doen 15 ruiters mee én Belgisch paralympisch amazone Manon Claeys! Zij rijdt voor de NSGK.
Stichting Dupla is heel blij dat ze door het NSGK uitgekozen is als het goede doel.
Zij werkt dan ook graag mee aan het verzoek van de NSGK om de bezoekers kennis te laten maken met het huifbedpaardrijden.
Dupla zal 30 juli van 15.00 – 15.30 een demonstratie geven.

freestle-4-charity-event-bovenkarspel-zaterdag-30-juli

Via de NSGK waren wij uitgenodigd om op dit paarden event te komen staan. De NSGK had ons als goed doel uitgekozen. De Belgisch paralympisch amazone Manon Claeys rijdt voor NSGK. Zij heeft in een eerder stadium geld voor de NSGK opgehaald via haar netwerk en onder de bezoekers van het event. Ze reed een mooie dresseur wedstijd en uiteindelijk had zij het meeste geld opgehaald van alle amazones en ruiters. Bedankt Manon dat je zo je best hebt gedaan voor onze Stichting

nsgk-goede-doel