Stijgbeugel mei 2014

Zondag 19 januari 2014
De raad van kerken van de Wieringermeer had besloten dat de collecte van zondag 19 januari voor het goede doel naar Dupla gaat. Het was een dienst voor het gebed van eenheid onder de christenen.
Zo waren er diensten in Slootdorp - Middenmeer en Wieringerwerf. In alle diensten kregen Piet Slootdorp- Rita Middenmeer en Hetty Wieringerwerf gelegenheid om uit te leggen aan de gemeente wat is en doet Dupla. Dit ging met foto,s en een persoonlijk verhaal, net voor de collecte,die daarna kwam,het was heel stil en men was zeer onder de indruk van Dupla. Voor de dienst hadden we op iedere stoel een folder neer gelegd, zodat men al kon kennis maken met Dupla.
Groeten van Hetty

Vrijdag 28 februari uitreiking Cheque stratengolf Schagen

We werden om 17.00 uur verwacht bij Igez in Schagen voor de officiële cheque uitreiking van het straten golftoernooi wat vorig jaar werd gehouden. Eerst kregen we wat te drinken om de spanning wat op te voeren. Uiteindelijk werd aan ons en aan Woongroepzorg Samen de cheques uitgereikt. We zijn natuurlijk enorm blij met het mooie bedrag wat we van hun hebben gekregen. Daarvoor dank!

Co Mulder heeft op de mennervergadering een cheque van € 360,- uitgereikt.

‘Dit is het laatste sponsorgeld van de tocht naar Rome, bijeengebracht door het geven van een aantal lezingen en wat giften onderweg.
Met plezier gedaan,  Co Mulder’

Jeu de Boules vereniging Celeritas Petanque uit Alkmaar

Vorig jaar hebben wij al € 300,- euro ontvangen van deze vereniging. Hetty had de heren die het geld kwamen overhandigen een rondleiding gegeven,  ze waren zeer onder de indruk.
Ik vertelde dat ik wel een presentatie wilde geven, zodat iedereen van de vereniging, wist wat Dupla doet en waar het geld naar toe ging. Hier kreeg Dupla reactie op en zodoende gingen, Anneke en ik vrijdagavond 2 mei naar Alkmaar, de clubavond van de Jeu de Boules.
Rob Venus heette ons welkom en de dvd kon van start gaan.
In het clubgebouw waren 20 personen aanwezig.  De dvd sprak voor zich, maar met een beetje extra informatie waren ze blij. Zeer onder de indruk van wat wij deden van Dupla. De folders die wij bij ons hadden gingen ook mee naar huis. Er werd al met een weer gekeken naar volgend weekend, de Jeu de Boules Wedstrijden die daar werden gehouden, om Dupla dan ook onder de aandacht te brengen.
Deze avond ontvingen wij 340,00 euro een prachtig bedrag. Nadat we de aanwezigen hadden bedankt, gingen Anneke en ik nog een rondje langs alle banen. Zeer voldaan gingen we weer huiswaarts.