Tour de Soes

Al vele jaren wordt in Warmenhuizen Tour de Soes georganiseerd.
Verschillende afstanden zijn uitgezet in een mooie omgeving.
De opbrengst wordt verdeeld aan goede doelen uit de hele gemeente!
Deze variëren van zorginstellingen, culturele verenigingen, sportverenigingen tot Timmerdorpen.
En nu ook voor sport voor gehandicapten, zoals paardrijden.
Voor het tweede jaar is Stichting Dupla een van de goede doelen die is uitverkoren om een cheque te mogen ontvangen. Hier zijn wij ontzettend blij en dankbaar voor.
Er wordt gespaard voor nieuwe stallen voor de pony’s.  Voor het onderhoud van de materialen, zoals de huifbedden, tuigen en de vrachtwagen is ook altijd geld nodig, evenals het onderhouden en verzorgen van de pony’s (voer en hoefbeslag).
20 september 2017 kwamen alle afgevaardigden naar de golfbaan in Dirkshorn om hun cheque in ontvangst te nemen. Het was weer een gezellig samenzijn met alle andere goede doelen.

dupla2