Rabobank sponsort rolstoel-vriendelijk dakterras!

Stichting Dupla had al tijden een wens om het dakterras bij de snoezelkamer te vernieuwen zodat deze meer toegankelijk was voor rolstoelen en om ook hier lekker te kunnen ontspannen na een rit op het huifbed.

Vaak wordt er na deze rit nog even door gegaan met ontspanning in de grote snoezelkamer die in de rolstoelvriendelijke manege aanwezig is. En nu is er naast de snoezelkamer ook het dakterras dat nu gebruikt kan worden, om bij mooi weer lekker even buiten in het zonnetje te genieten, en de paardjes te zien en horen lopen die bij mooi weer buiten op het terrein met het huifbed in het rond lopen.

Het dakterras is nu rolstoel toegankelijk gemaakt en daarnaast ademt het een landelijke sfeer door nieuwe ruimtelijke bestickering . Met een heerlijke bank en een chillen tweezits schommelstoel wil je gewoon niet meer naar huis. Dit is allemaal mogelijk gemaakt door een gift van de Rabobank.

Wilt u gebruik maken van de snoezelkamer of een rit op het huifbed voor iemand inplannen neem dan contact met ons op , dat kan via 06-57349950